Els Animals
Descripció
Demana el teu llibre | Galeria d'imatges | Conte de mostra
Descripció | |
Núm. personatges: | 1 o 2 |
Configura un o dos personatges, i nosaltres adaptarem la seva mida en funció de l'edat | |
Fotografies: | Possibilitat d'incloure 3 |
Bilingüe: | Castellà-Anglès | Català-Anglès | Euskera-Anglès | Gallec-Anglès | |
Edat: | 2 a 7 anys |
Valors: | Amor, respecte i curiositat pel món animal |
Descripció: | Conte personalitzat per aprendre els noms dels animals en anglès, jugant als contrasts |
GRATUÏT!: | Amb cada comanda, versió digital de regal |
Demana el teu llibre | Galeria d'imatges | Conte de mostra

Demana el teu llibre | Galeria d'imatges | Conte de mostra
També us recomanem…
-
La Història de la humanitat
Tapa: tapa_blanda, Formato: Libro papel 21×21
-
Sota el mar
Tapa: tapa_blanda, Formato: Libro papel 21×21
-
L’Abecedari
Tapa: tapa_blanda, Formato: Libro papel 21×21
-
La Volta al Món
Tapa: tapa_blanda, Formato: Libro papel 21×21
7 ressenyes per Els Animals
Guillem farà 5 anys al setembre i ja sap identificar i escriure el seu nom. No hi ha hagut fins ara regal que més li hagi agradat que aquest: un conte el protagonista és, ni més ni menys que el mateix! Veure la seva imatge i el seu nom constantment a les pàgines de l’conte ha fet que no hagi enlairat els ulls del seu propi conte durant més d’una hora. Ha estat, sens dubte, el regal més original, divertit i personal que ha rebut. Moltes gràcies per la feina feta, la rapidesa de l’enviament i, sobretot, per l’atenció rebuda!!! Us asseguro que algun / a infants més del meu entorn rebrà un altre regalet com el de Guillem!!
Perfecte!!! un llibre personalitzat per als meus nebots bessons, aprendran els animals tant en català com en anglès!!!
T’envien per whatsapp el PDF tal com quedarà, a més molt atents en el tracte i en el servei!!! Molt contenta, el recomano!!!
La web és molt maca i el llibre dels animals és preciós, estic segura que els encantarà el regal als papis. El recomano ❤️❤️❤️
Excel·lent. Originalitat, rapidesa en el treball, eficàcia, amabilitat i tracte boníssim. Tornaré a encarregar alguna cosa més en un futur. M’ha encantat la iniciativa: col·lecció de llibres, ninots, … La meva enhorabona per als seus creadors. Moltes gràcies.
Gran servei per part de Ludobooks i una qualitat increïble dels seus llibres. Aprofito l’oferta dels 15€ i em porto un per a cada nebot.
He comprat el conte de “Els animals” perquè em sembla molt interessant que aprengui els contraris en dos idiomes, català i anglès. Tinc uns bessons de quatre anys que es tornaran bojos amb el seu conte un cop es vegin reflectits en ell. Em sembla una manera molt senzilla d’aprendre pel nivell d’atenció que s’aconsegueix amb aquest tipus de llibres.
M’ha encantat el conte i als nens també, a més ho han enviat rapidíssim, que millor per regalar a un nen que alguna cosa que estimuli la seva imaginació i més en aquests temps que estem … És el millor regal que puguis fer a algú que estigui en la distància i no l’hi puguis lliurar en persona, us animo a provar-us encantarà.